Error: invariant expected app router to be mounted

When we deploy in production we get this error from prismic.
All is working perfectly in developpement environnement.
This is error message we get :

…s/www/.next/server/app/[uid]/page.js:561:12) {
url: 'https://xxxxx.cdn.prismic.io/api/v2/documents/search?q=[[at(document.type%2C+"page")]]&q=[[at(my.page.uid%2C+"fr-fr")]]&pageSize=1&ref=ZLZWvhEAACMA6hGB&routes=[{"type"%3A"page"%2C"path"%3A"%2F%3Auid"}%2C{"type"%3A"page"%2C"uid"%3A"home"%2C',
response: undefined
}
prismic PrismicError: No documents were returned
at Client.getFirst (/var/task/apps/www/.next/server/chunks/337.js:132100:15)
at process.processTicksAndRejections (node:internal/process/task_queues:95:5)
at async Client.getByUID (/var/task/apps/www/.next/server/chunks/337.js:132250:16)
at async generatePageMetadata (/var/task/apps/www/.next/server/chunks/287.js:11131:22)
at async Module.generateMetadata (/var/task/apps/www/.next/server/app/[uid]/page.js:561:12) {
url: 'https://xxxx.cdn.prismic.io/api/v2/documents/search?q=[[at(document.type%2C+"page")]]&q=[[at(my.page.uid%2C+"fr-fr")]]&pageSize=1&ref=ZLZWvhEAACMA6hGB&routes=[{"type"%3A"page"%2C"path"%3A"%2F%3Auid"}%2C{"type"%3A"page"%2C"uid"%3A"home"%2C"path"%3A',
response: undefined
}
Error: invariant expected app router to be mounted
at useRouter (/var/task/apps/www/.next/server/chunks/337.js:100066:15)
at PrismicPreviewClient (/var/task/apps/www/.next/server/chunks/337.js:82509:44)
at Ue (/var/task/node_modules/next/dist/compiled/react-dom/cjs/react-dom-server.edge.production.min.js:113:273)
at Ue (/var/task/node_modules/next/dist/compiled/react-dom/cjs/react-dom-server.edge.production.min.js:119:11)
at Z (/var/task/node_modules/next/dist/compiled/react-dom/cjs/react-dom-server.edge.production.min.js:120:91)
at Ve (/var/task/node_modules/next/dist/compiled/react-dom/cjs/react-dom-server.edge.production.min.js:123:155)
at Xe (/var/task/node_modules/next/dist/compiled/react-dom/cjs/react-dom-server.edge.production.min.js:122:289)
at Z (/var/task/node_modules/next/dist/compiled/react-dom/cjs/react-dom-server.edge.production.min.js:120:350)
at Ve (/var/task/node_modules/next/dist/compiled/react-dom/cjs/react-dom-server.edge.production.min.js:123:155)
at Xe (/var/task/node_modules/next/dist/compiled/react-dom/cjs/react-dom-server.edge.production.min.js:122:289)
Error: invariant expected app router to be mounted
at useRouter (/var/task/apps/www/.next/server/chunks/337.js:100066:15)
at PrismicPreviewClient (/var/task/apps/www/.next/server/chunks/337.js:82509:44)
at Ue (/var/task/node_modules/next/dist/compiled/react-dom/cjs/react-dom-server.edge.production.min.js:113:273)
at Ue (/var/task/node_modules/next/dist/compiled/react-dom/cjs/react-dom-server.edge.production.min.js:119:11)
at Z (/var/task/node_modules/next/dist/compiled/react-dom/cjs/react-dom-server.edge.production.min.js:120:91)
at Ve (/var/task/node_modules/next/dist/compiled/react-dom/cjs/react-dom-server.edge.production.min.js:123:155)
at Xe (/var/task/node_modules/next/dist/compiled/react-dom/cjs/react-dom-server.edge.production.min.js:122:289)
at Z (/var/task/node_modules/next/dist/compiled/react-dom/cjs/react-dom-server.edge.production.min.js:120:350)
at Ve (/var/task/node_modules/next/dist/compiled/react-dom/cjs/react-dom-server.edge.production.min.js:123:155)
at Xe (/var/task/node_modules/next/dist/compiled/react-dom/cjs/react-dom-server.edge.production.min.js:122:289) {
page: '/fr-fr'
}
RequestId: 604f4831-f5c4-4e97-b558-Error: Runtime exited with error: exit status 1
Runtime.ExitError

Any idea about this problem ?
Thank you.

Hello Ali,

Thanks for reaching out to us.

I have found the same error on Stackoverflow? Give this a try if this solves the issue. If it doesn't solve the problem, I will debug it.

Thanks,
Priyanka